אודות אנקורי אונליין

אנחנו גאים להציג בפניכם את אנקורי אונליין, שנותן פתרון כולל להכנה לבגרות, לתלמידים בכל הרמות. האתר הוא חינמי ומיועד לשימוש של תלמידים ומורים כאחד.

מחולל שאלות הבגרות באתר נולד מתוך צורך שעלה מתלמידים ומורים באנקורי. הוא מציע שאלות בגרות על פי נושאים ורמות קושי ומתאים במיוחד לתלמידים שמתכוננים לבחינה וצריכים להתמקד בנושא מסויים, אך גם למורים, שצריכים להכין את התלמידים שלהם לבחינה ומחפשים תרגול.

מבחינת ההוראה, המורה יכול לראות באופן מרוכז את כל שאלות הבגרות בנושא שבו הוא מעוניין , כלי פדגוגי חשוב מאד למורה, שבאמצעותו הוא מקבל תמונה כוללת על הרמה ומגוון התרגילים בנושא מסוים. מעבר לכך ניתן להכין דפי עבודה בנושא מבוקש, ואף להשתמש באתר כדי להקרין תרגילים על הלוח בכיתה לצרכי הוראה שוטפת.

אנקורי אונליין הוא האתר היחיד שמציע לתלמידים שמתכוננים לבגרות במתמטיקה מערכת שבה יש את כל שאלות הבגרות החל משנת 2009 המאפשרת לבצע חיפוש של שאלות לפי שאלון, נושא ותת-נושא. בדרך זו ניתן להגיע בצורה יעילה ומרוכזת לכל שאלות הבגרות בנושא מבוקש. תלמיד אשר מתקשה בנושא מסויים וצריך לסגור פערים, יוכל גם למצוא באנקורי אונליין שיעורים מצולמים, אשר מועברים על ידי ארז כהן, מורה מנוסה בקמפוס אנקורי חיפה.

בעתיד אנחנו מתכננים להוסיף לאתר מקצועות נוספים.

 

 

 

 

Share
Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites